Yalova Üniversitesi    altinovamyo@yalova.edu.tr 0 (226) 817 72 55

2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Akademik Kurul Açılış Toplantısı Yapıldı

2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Akademik Kurul Açılış Toplantısı Yapıldı

Altınova Meslek Yüksekokulu, 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Akademik Kurul Açılış toplantısı; Okul Müdürü, Müdür Yardımcıları, Yüksekokul Sekreteri, Bölüm/Program Öğretim Elemanları ve İdari Personelin katılımıyla gerçekleştirildi. 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Akademik Kurul sunumuyla gerçekleşen toplantıda; 2024-2025 Eğitim-Öğretim süreci (oryantasyon, ders işleyiş, fiziki mekan kullanımı, Vb..), 3+1 mesleki uygulama eğitim, yapılacak etkinlikler, bölüm periyodik toplantılar, bologna verileri ve belge yönetimi süreçleri, Yalova Üniversitesi Altınova Mesleki Eğitim Akademisi (Y.A.M.A) ile ilgili alınan aksiyonlar görüşüldü. İlgili toplantıda, öğretim elemanları karşılıklı istişareler yaparak 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı için katkılarda bulundular.

Meslek Yüksekokulumuzu kazanan tüm öğrencilerimiz, öğretim elemanlarımız, memurlarımız ve tüm çalışanlar için 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılının sağlıklı, başarılı ve verimli bir yıl olmasını diliyoruz.

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ALTINOVA MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK AÇILIŞ KURUL TOPLANTI TUTANAĞI

Toplantı Tarih Ve Saati: 26/09/2024    11.30- 12.30

Toplantıya Katılanlar: Gökhan TIMAÇ, Aşkın KARADAŞ, Murat ŞAHİN, Özgür DEMİR, Talip İBİN, Eren UYAN, Selahattin Alp ERKURTULMUŞ, Çağrı VARIŞ, Didem SARITAŞ, Erdem DALGIÇ, İhsan Emre EROL, Cengiz BÜYÜKKESKİN

 

1-2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı Ders programı gözden geçirilerek derslerde çakışma olup olmadığı hakkında görüşmeler yapıldı.

2-Ders işleyiş, devam-devamsızlık ve fiziki mekan kullanım,

Üniversite Senatosunda da görüşülen yüz yüze ders işleme, devam / devamsızlık konularında bilgilendirme yapıldı. Özellikle öğrencilerin sınıfları temiz tutması ve kendi çöplerini atması hususunda öğretim elemanlarının öğrencilere uyarılarda bulunması hususunda bilgilendirme yapıldı.

3- 3+1 İşletmede Mesleki Eğitim gözden geçirme,

İşletmede mesleki eğitimde (3+1) başlangıç ve SGK işlemleri ile ilgili görüş alışverişinde bulunuldu.

4- Yeni gelen öğrencilerimize Bölüm/Program Oryantasyon ve QR anket,

Rektörlük olarak verilecek olan oryantasyon programı hatırlatıldı ve Bölüm/Program olarak yapılacak olan oryantasyon programı ve öğrencilere doldurtulacak QR anket bilgilendirmesi yapıldı.

5- YAMA Faaliyetleri yıllık ve aylık planların yapılması,

YAMA Faaliyetleri ve verilecek eğitimler ile ilgili Bölümlere/Programlara bilgi verildi. Dönem bazında tüm hocalarımızdan YAMA faaliyetlerine destek verilmesi istendi. Ekim ayı planlamasının yapılarak yayınlanması ve aylık takip edilmesi hususunda bilgilendirilme yapıldı.

6- Yalova Üniversitesi -1 isimli Geminin bakım-onarım çalışmaları,

Yalova Üniversitesi -1  isimli gemimizde yapılan elektrik, göstergeler, redresör, egzoz bakım ve onarımı hakkında bilgilendirme yapıldı.

7- Bölüm/Program Toplantılarının her ay yapılması ve WEB sayfasındaki sekmede düzenli olarak işlenip takip edilmesi kararı alındı.

8- Bologna verileri iyileşme ve takip, hakkında Bölüm/Program girişlerinin yapılması uyarısında bulunuldu.

9- Belge Yönetim süreci ve Süreli işler Rehberleri,

Belge yönetimi süreçlerinin ve Süreli işler Rehberlerinin eksikleri tamamlanarak Müdürlüğe sunulması kararı alındı.

10- Sualtı Teknolojisi Öğrenci alımı ve Malzeme alımı,

İstanbul Maltepe Küçükyalı Su Ürünleri Kooperatifinden ve Tuzla Organize Sanayiden hibe olarak verilecek hurda dalış malzemelerinin alımı için planlama yapıldı.

 

Kurumsal Aidiyet kapsamında Temmuz-Ağustos ve Eylül aylarında doğum günü olan çalışma arkadaşlarımızın Doğum Günü Kutlaması yapıldı.