Altınova Meslek Yüksekokulu, 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Akademik Kurul Açılış toplantısı; Okul Müdürü, Müdür Yardımcıları, Yüksekokul Sekreteri, Bölüm/Program Öğretim Elemanları ve İdari Personelin katılımıyla gerçekleştirildi. 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Akademik Kurul sunumuyla gerçekleşen toplantıda; 2024-2025 Eğitim-Öğretim Bahar Dönemi süreci (oryantasyon, ders işleyiş, fiziki mekan kullanımı, Vb..), 3+1 mesleki uygulama eğitim, yapılacak etkinlikler, bölüm periyodik toplantılar, bologna verileri ve belge yönetimi süreçleri, kalite akreditasyon sürecine dair hususlar, Yalova Üniversitesi Altınova Mesleki Eğitim Akademisi (Y.A.M.A) ile ilgili alınan aksiyonlar görüşüldü. İlgili toplantıda, öğretim elemanları karşılıklı istişareler yaparak 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı Bahar Dönemi için katkılarda bulundular.
Meslek Yüksekokulumuzdaki tüm öğrencilerimiz, öğretim elemanlarımız, memurlarımız ve tüm çalışanlar için 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı Bahar Dönemi'nin sağlıklı, başarılı ve verimli bir dönem olmasını diliyoruz. 19.02.2025
2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ ALTINOVA MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK AÇILIŞ KURUL TOPLANTISI GÜNDEM MADDELERİ
1- MEDEK akreditasyon süreçlerinin görüşülmesi
Süreçler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu ve bilgilendirme yapıldı. Kaynak Teknolojisi Programı
Başvuru yaptı. Benzer şekilde Gemi İnşaa Programıda hazırlıklara başlayacak.
2- Program çıktılarının görüşülmesi.
Program çıktıları ile ilgili bölüm ve programlardan bilgi alındı. Belirli aralıklarla Toplantı yapılarak
Toplantı Tutanağı ’ nın UBS den giriş yapılması hakkında karar alındı. Bütün derslerin ders çıktısı ve
program çıktılarının eşleşmesinin yapılması gerekliliği vurgulandı. Sınav sorularında Ders Çıktısı ve
Program çıktılarının da belirtilmesi gerektiği söylendi. Bölüm Toplantılarının arşivlenmesi konuşuldu.
3- BKYS tanımlanma süreçlerinin görüşülmesi
MEDEK ve Program çıktılarının güncellenerek BKYS ‘ de tanımlamalarının yapılması gerektiği bilgisi
paylaşıldı. Sürdürülebilirlik eğitimlerinin eklenmesi konuşuldu.
4- Bahar dönemi YAMA faaliyetlerinin görüşülmesi
YAMA kapsamında verilen eğitimler ve BKYS de de girişinin yapılması bilgisi paylaşıldı. Özellikle
uygulamalı derslerde faaliyetlerin YAMA kapsamında planlı yapılması vurgulandı.
5- Komisyon faaliyetlerinin görüşülmesi.
Son güncellenen komisyon üyelerine bilgi veridi. Güncelleme olanların Müdüriyete bildirilmesi istendi.
6- 3+1 İşyeri Uygulama dersinin bahar dönemi işleyişinin görüşülmesi.
3+1 işyeri uygulama formlarının tamamlanması ve SGK girişi hakkında bilgi verildi. Yaz Stajı tarihleri
belirlenmesi kararı alındı.
7- Yalova Üniversitesi-1 isimli eğitim gemisinin son durumunun görüşülmesi.
8- Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi Başkanlığı Uzaktan Eğitim Kapısından alınan sertifikaların
tamamlanma durumunun görüşülmesi.
Tüm pesonelin eğitimleri tamamlayarak Müdüriyete bildirmeleri hakkında bildirim yapıldı.
9- Güz yarıyılı tek ders sınavının görüşülmesi.
Tek ders Sınavı isteyen 3 öğrenci için Tek ders sınavı yapılması kararı alındı.
10- Yönetim Kuruluna alınması istenen maddelerin belirlenmesi.
Bölüm ve Programlara Yönetim Kuruluna alınmasını istedikleri maddelerin en geç Pazartesi günü mesai
bitimine kadar müdüriyete vermeleri gerektiği bilgisi paylaşıldı.
11- Öğr. Gör. Ezgi Aksu Kılıçgedik’in tanıştırılması.
12- Belge Yönetimi ve Arşiv Faaliyetler konusunda 2024-2025 Güz dönemi dahil sınavların Teslim edilmesi
ve sistemsel kontrolü konuşuldu.
13- Meslek yüksekokulumuz çalışanlarının doğum günü kutlaması